BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 3 September 2011

raye3...vrsi 2011

(family aku)


helooo..
aku nk cte fsal aku time rye 2011 ni..
bez sgt..
rye 1st:
pkul 6.30 aku da kne kjut...da la mlm tu tdo lewat..mmg ngntok gle la kn..huhuhu
then mndi,mkn..time mkn tu ad smthing yg tk bez la..slalunye,pg2 rye,kmi mkn sme2,1 fmly..tp ari tu,ad la sorg mkck aku ni,tk tau la npe,dye tk mkn skli,ank2 dye pn sme...da la tu,msam mke lak tu..tk tau la pe slah kmi....hm..tu tkpe la..lps kmi mkn,kmi siap2 n salam nnek aku..cian nnek aku,dye nangis sbb ank ksygn dye tk blek.....lps tu,aku g salam mkcik tu,tw tk,dye tk pndang lgsung mke aku..snyum lg la tk...hmmm...pe la salah aku kt dye kn..
lps salam smua,aku n fmly aku g umh mk lang...kt ctu bez sgt..jmpe spupu ksygn aku,aiman haziq n aidiel aqeef..dyaorg kcik lg..comey sgt..:)
ni la 2 org spupu aku tu..
hm,pstu jln2 umh sdare bpak aku la...then,kt 1 rmh ni jmpe la spupu yg aku bru knl..abg asri,kak wawa n melati..tp tk sembg pn,sgan..haha..pstu jmpe abg jo,kak wani,abg afandi..sng ckp,fmly pak long la..hehe..bez sgt..abg jo,abg ngah n abg afandi tu da mcm abg2 aku da..kak wani plak,of course la kakak ipar kan...:)alin n una lak da mcm adk2 aku...aku syg dyaorg:)

raye ke2:
bez jgak,g umh pkcik yg aku tk pnh knl..huhuhu..bru 1st time jmpe..kt ctu,acik sbuk amik gmba,soh boh kt fb..haha
baik gk pkcik tu...umh dye pn cntik..umh kg yg dmodenkn..
then g umh pak long...kt umh pklong mmg bez la kn...jmpe abg2 n adk2 aku...cme kak wani je tkde mse tu..dye kne kje..on call..




rye ke3:
rye ke 3 ni bfday mk aku...of course la bpak aku celebrate kn..time rye lak tu..mmg bez la..yg klaka nye,mk aku tiup lilin pkai kain batik n tshirt je..haha..tp mk aku still cntik dgn kain batik n tshirt dye..
hpy bfday to my mum


rye ke4:
agk cdey la....kne blek umh nnek aku blek..so,kne bpisah ngn 2 bradik tu..huhuhu...tk blh nk men ngn haziq n aqeef da..huhuhu..
tp ptg tu hafizi dtg ngn bad..bez la sembg2 ngn dye..nsem gk fizi tu..bru prasan..hehe....


rye ke5 aku blek u..lg la cdey kn...huhuhu
tp nk wt cmne...tpkse la blek awl..dok sorg2
nseb la...............
pape pn,rye thn ni mmg bez...tu pn mybe sbb ad haziq n aqeef kot..
rye thn dpn aku rse lg bez sbb ad 2 bby..ank abg jo n ank mksu..=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...