BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 14 November 2011

aku ni teruk sgt ke??
salah ke klu aku ckp bnda yg btl??
aku bkn nk lawan ayh aku,tp aku tknk dye asyik salahkn nenek aku...
knp dye cakap mak (nenek) salah didik aku??
teruk sgt ke perangai aku??
knp dye selalu nampak salah aku je??
abah.... along ni jahat sgt ke??
abah.. kenapa ble along taknak tlg abah,abah asyik nak mrh n hukum along??
abah... tadi abah tarik rmbut along..saket abah...
lps tu abh ckp,'klu ko nk saket ke,nk mampus ke,aku peduli ape,aku da taknk tgk mke ko'
pe tu abah??? along ni bkn anak abah ke??
along bkn taknak tlg abah td... tp along btl2 tk larat td...
along mntak maaf kalau tu buat abah marah...
n kalau abah taknak tgk mke along da lps ni,tk pe la abah..
em,ibu... along tak lawan abah td...tp along taknak abah kutuk mak..mak tu da besarkn along..w/pn dye nenek je..tp dye layan along baik sgt ibu...
along syg ibu... tp nape ibu tk peduli along ??
along ni jahat ek ibu??
ibu ... along rndu ibu yg dulu,yg amik berat fasal along,yg syg along..
along nk ibu peluk along mcm dulu...
ibu .... abah mcm da halau along dr rmh ni..
along rase along mmg da tk blh stay kt umh ni..
along mntak maaf ek ibu...
mcm mne pn,along syg ibu...
tok bah.................
nape tok bah tggl aku??
nape cpt sgt??
kalau tok bah ad,smua ni takkan jd...
aku rndu tok bah.....
nk tok bah ad kt cni...
aku da tk tau nak cite kt sape...
saket tok bah....................
tok bah tau tk,aku da tkde sape...
mak da tua..tkkn nak bebankn dye ngan smua ni..
abah da mcm tu..
ibu plak tkley nk wat pape,tkkn dye nk lawan hsband dye....
aku sorg2 je tok bah.............................

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...